Wednesday, April 01, 2009

舍不得钟立文, 忘不掉吴卓羲







钟立文陪伴我走过好几个晚上了。
允许我在剧集的最后,唤他钟立文。
一个真真正正出色的警察,Pc66336,钟立文。
正如所有亲们共同的心声与感受,不舍,及其的不舍,
一个形象,一张面孔,一段故事,
无数欢笑,无数泪水,无数感触,
在最后一集最后一个画满定格下来的时候
我不自觉的闭上了眼睛,时间携卷所有有关文文的记忆洪流开始在我的脑海中翻腾
阔腿裤,白球鞋,各色各式T恤,斜斜的刘海,精致的五官,摄人的气场
。。。。。。
最初最初的钟立文,在最后最后的日子里让我动容,澎湃,什么都泛滥。
细数而过,吴卓羲同钟立文的对话让我看到也想到感受到了很多很多。
于是,容我讲这有关卧底文文的一切一切一一从头叙过,
所以,容我选择还是如最初般的那样赞他爱他。
因为,他是钟立文
因为,他是吴卓羲。

This was what I wanted to write about exactly! I saw this post here.
http://blog.sina.com.cn/990199866l
Thumb ups to her~

6 comments:

凤之语 said...

can u post some hao ko picture ar???y so selfish one???u wan like this mei???one whole life not easy to get me this kind of fren de lei...
有今生,没来世...你要酱咩???

Richie^Ling said...

Oiii... Do you know WHOSE BLOG is this.. I JIALING's blog la... Jialing like put whose photo mai put whose photo lor... guan lei PEI si ar!!!
You wan put hao ko photo ... u put in your own blog la!!!

I don't want put cause I wan my blog to be YOUNG and HIPPY!! Not old old lau lau one~

凤之语 said...

oh.....u like that la...u like that la..???meng king one...meng kin meng kin...u not very young also la...old cow eat young grass...

monlizawedding said...

无意发现您的BLOG...我也是喜欢“钟力文”。。。哈哈。。

Richie^Ling said...

Hello Monlizawedding... I'm so so so surprise to receive your comment. So happy cause you are the first 'stranger' to leave a message to me. Thanks ya~ You light up my day~

Hong hong... see.. got people support my Hei Hei liow~ ~

Evon Y❷K said...

yes yes yes...i like his style...lol